top of page
Business Networking

AMin

ABUIT US

Ontdek wat ons skei van die res van die omheiningsbedryf.

Oor ons besigheid:

VibiZ, aprivate maatskappy verskaf gespesialiseerde clear view sekuriteitsheiningstelsels en -bykomstighede, insluitend sleutel-projekbestuur en gepaardgaande dienste in verskeie marksegmente, kommersieel, nywerheid,_cc781905-5cde-3194-bb3b-136slegte mynbou en inwonende sektore, plaaslike en noordelike sektore ons grense na verskeie kontinente regoor die wêreld.

Die VibiZ-differensiasiefaktor is gebaseer op diensuitnemendheid, toepaslike oplossingsvoorsiening,ongeëwenaarde qualiteit in produk en vakmanskap,

altyd teen die regte prys.

 

Daar is geen take te klein of projekte te groot nie, wat VibiZ se reeks produkte en dienste maak nie voorsiening vir, omdat hulle 'n betroubare reputasie opgebou het vir die ontwerp, bou en installering van uitstaande gehalte duidelike omheining en hektoegangstelsels nie. VibiZ bied 'n uitgebreide reeks innoverende, esteties aangename omheiningsprodukte van hoë gehalte om te versekermense, eiendom, persele, bates.

Oor ons span:

Ons span bestaan uit ervare, gekwalifiseerde en unieke individue met 'n gesamentlike ervaring van meer as 130 jaar, VibiZ het aan die stuur -

Ingenieurs  |  Business Architects  |  Projekbestuurders

Analitiese kundiges  |  Bemarkingsguru's

Oor ons styl:

"VinNovaal" ons definisie: die fokus op innoverende toonaangewende tegnologie gekombineer met ervaring wat ons toonaangewers in die bedryf maak. 

 

Vir meer as tien jaar het ons die bedryf genader met 'n onortodokse styl wat ons op sy beurt van ons mededingers geskei het, ons glo daarin om anders te wees, ons glo dat in 'n bedryf wat verwater word met oorblyfselagtige metodologieë nie die waarde van 'n moderne benadering skep nie met betrekking tot tegnologie en kreatiewe "buite die boks" denke wat op sy beurt gekombineer word met besigheidswaardes, ervaring en beginsels wat oor honderde jare strek. Hierdie kombinasie van "ou skool" en "nuwe skool" het ons tot op hede onderskei en uniek gemaak van die res van die bedryf.

Meeting at construction site

Innoveerders.

Visioenêres. 

KOMMUNIKATEURS. 

 

PROBLEEMOPLOSSERS.

Trendsetters... 

About our Business

Oor ons prestasies:

Orders geplaas: 1817

Eenmalige kliënte: 1640

Herhalende kliënte:177

Kliëntetevredenheid: 90,25%

Kontinente bereik: 3

ZA Provinsies Gespesifiseer: 6

1

Jaarlikse toekennings: 3

Bedryfsadvertensiebereik:3 000 000 +

Volgers op sosiale media: 13 000 +(grootste in die bedryf)

Die bogenoemde is gebaseer op statistiese ontleding van besigheid

oor 'n tydperk van 8 jaar uitgevoer

IMG-20170707-WA0008.jpg
Adobe_20181031_180545.jpg
37770470_2029359857077116_1326496659344982016_n.jpg
About our Achievements

Oor ons besigheidspersoonlikheid:

 

Ons persoonlikheidstipe is gesamentlik tipies logies,

 

analities en objektief krities.

Ons hou van langafstandbeplanning en strategiese denke.

Ons fokus op idees en ons hou daarvan om vooruit te dink en 'n sistematiese poging aan te wend om ons doelwitte op skedule te bereik.

 

Ons is ongeduldig met ondoeltreffendheid, en kan hardkoppig wees as ons sien dat hierdie probleme in die pad staan om ons doelwit te bereik.

Ons verkies om met raamwerke te werk, meer as besonderhede.

Ons hou daarvan om vinnige besluite te neem oor hoe om voort te gaan.

Ons hou daarvan om definitiewe stelsels en reëls te hê om die manier waarop ons dinge doen, te beheer.

As ons ons metodes wil verander, moet ons ons reëls verander.

ons waardeer logika en konsekwentheid.

Oor ons aanvaarde filosofie:

Pareto in Besigheid
Die wet van die noodsaaklike paar bepaal dat, vir baie gebeurtenisse, ongeveer 80% van die gevolge van 20% van die oorsake kom … Joseph M. Juran

(gebaseer op produktiwiteitsteorieë van die Italiaanse ekonoom Vilfredo Pareto)

80% van wins kom van 20% van kliënte
80% van klagtes kom van 20% van kliënte
80% van verkope kom uit 20% van die produkreeks
80% van verkope kom van 20% van verkoopspersoneel

Besigheid het dus 'n geleentheid om winsgewendheid te verbeter deur te fokus op die mees doeltreffende bedryfsareas en die minder winsgewende areas van strewe uit te skakel, te ignoreer en/of te outomatiseer, soos toepaslik mag wees ...


Beginsels soos "Pareto", in sy vele vorme en gedaantes, wat uit die vroeë 20ste eeu (1906) voortspruit, word gereeld herbesoek en herinterpreteer om hedendaagse uitdagings in besigheid die hoof te bied.

vilfredo-pareto-c70fbc87-d198-47cb-9858-d73320df30a-resize-750_edited.jpg
Our Philosophy
Digital art exhibit

'N Ekstra GEWONE HEINMAATSKAPPY 

bottom of page